Saturday 31 December 2011

HAPPY NEW YEAR (happy la sngt)


Hyep korong..pejam celik pejam celik dh smpai hujung tahun..sekejap je kan..dan sekejap je cuti..next week sekolah dh..aku akan jadi senior.. OMG senior la sngt..tapi aku rindu senior2 aku dan dia .. (ngah feeling nk nges sat)...apa2 pun tahun 2011 ni banyak meninggalkan memory yang sukar untuk aku lupakan..mcm2 benda dh jadi kat aku..mcm2 orang aku dh kenal aku dh sayang yang tinggalkan aku dan mcm2 lagi..tu lah orang ckp sejarah masa lalu mengajar kita erti kehidupan untuk menjadikan kita lebih dewasa..apa2 pun aku sangat menghargai every moment yang membuat aku tersenyum ketawa sedih menangis yang akan aku abdikan semua kenagan tu dalam ingtan aku sebab aku rasa tahun ni tahun paling best sebab rasa baru mengenal dunia biasa la orang lepasan spm dan 18 tahun kan...apa2 pun semua kenagan pahit 2 sentisa memberi aku kekuatan untuk meneruskan kehidupan dan berjaya dalam hidup aku..semua 2 aku anggap dugaan dan cabaran dalam kehidupan supaya aku mnjdi lebey berjaya dalam hidup..hidup tetap perlu diteruskan..tutup buku lama bukak buku baru..di kesmpatan ni aku nak mnx maaf kat korang andai aku ada buat salah ngan korang sepanjang tahun 2011 ni dan sebelum2 nya la..kita tutup buku lama bukak buku baru...i need to struggle to get my 4 flat in stpm..aku x nak gagal dalam hidup dah..aku nak buktikan kat semua orang yang aku sayang yang dah tinggalkan aku 2 yang aku ni sentiasa bole berjaya dalam hidup aku..apa2 pun aku nak ucapkan terima kasih dekat orang2 yang dah bahgia kan aku sepanjang 2011..aku sntiasa akan simpan sweet memory waktu2 korang bahgiakan aku dlu dan sentisa memberi aku tersenyum..tpi x best jugak..akhir2 tahun mcm ni xde orang yang aku sayang yang nak memberi senyuman untuk aku (kecuali family aku la).. apa2 pun aku harap korang akan hidup bahagia dengan orang yang korang sayang..happy new year 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...