Saturday 26 October 2013

Impianku Sentiasa Bersamaku



Hai  .  semalam aku ada cerita yang sekarang aku sudah dapat separuh dari kerjaya impianku . .  walaupun aku tak dapat sambung belajar lagi tapi impianku seperti sedang berada dihadapanku. .Alhamdulillah setiap yang berlaki ada hikmahnya dan bukan sentiasa kita akan berada dibawah . . betul kan . . so ini antara karya seni yang aku hasilkan sepanjang berkerja dekat sini




Hair-style for wedding



    Decoration Pelamin

Decoration pintu gerbang




Fashion illustration design

walaupun hampir setahun saya tidak melukis .. sekarang aku nak mulakan balik buat skecth-skecth fashion design insyallah mampu digunakan untuk masa hadapan . . so ni la antara hasil-hasil seni aku yang dapat aku kongsikan. . yang buat facial , cuci rambut semua tak sempat nak snap hehehe. . hidup jangan pernah give kerana setiap kejayaan bermula dati sebuah kegagalan :)

Passion of ART ^_^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...